NH Media is hét mediabedrijf van Noord-Holland. Wij zijn uitgever van de mediamerken NH Nieuws, NH Radio, NH Sport en AT5. Wij hebben een gezamenlijke bedrijfsvoering met AT5, samen informeren, inspireren en verbinden wij de stad en de regio. NH Nieuws en AT5 zijn de belangrijkste nieuwsbronnen voor Noord-Holland en Amsterdam. We zijn een innovatief mediabedrijf met 250 gedreven professionals die hoogwaardige content leveren voor app's, websites, social media, radio en tv.

Wij zijn op zoek naar een:

Servicedesk medewerk(st)er
36 uur per week


Wat ga je doen?

  • Aannemen, analyseren en registeren van incidenten, vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers;
  • Aanmaken van incidenten/tickets;
  • Oplossen van problemen en vaststellen prioriteiten;
  • Verhelpen van technisch en functionele storingen;
  • Bieden van zowel Remote als On-site ondersteuning;
  • Remote support m.b.v. Teamviewer en Remote Desktop;
  • Ondersteunen van interne eindgebruikers m.b.t. applicaties en gebruik van hardware;
  • Meedenken met het optimaliseren van de servicedesk;
  • Inschakelen specialisten IT-afdeling of externe partijen (o.a. leveranciers).

 

Wie zoeken wij?

  • Je bent flexibel (periodieke piketdienst);
  • Ervaring in Active Directory is een pré;
  • Een enthousiaste en probleemoplossende instelling;
  • Jij bent communicatief sterk, initiatiefrijk en een echte doorzetter;
  • Bonuspunten: kennis van ITIL, Windows 10;
  • Mbo-diploma niveau 3-4; voorkeur ICT richting.

 

Wat bieden wij?

Een afwisselende en uitdagende functie in een creatieve, dynamische en leerzame omgeving. Salariëring conform de omroep cao, 6% eindejaarsuitkering en een mobiele telefoon.

 

Solliciteren:

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Stuur dan een motivatiebrief met cv voor 20 juli 2018 naar vacatures@nhmedia.nl.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frederik Bodin, projectmanager IT. +31682509075

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.