Start van hoofdcontent

Amsterdam

NL
V

Slager Hassan zoekt klant die 1.000 euro te veel betaalde: "Ik wil het teruggeven"

22 september 2021, 15.09 uur · Aangepast 22 september 2021, 19.07 uur · Door Robin Antonisse

Hassan Najib van slagerij Zagora in De Pijp is naarstig op zoek naar de klant die hij per ongeluk 1.000 euro te veel liet pinnen. De slager kwam onlangs achter de fout toen hij zijn administratie aan het doen was.

De klant rekende op 7 september om 13.58 uur af in zijn slagerij aan de Eerste van der Helststraat. "Deze klant heeft 1.005,50 euro gepind, maar dat bedrag klopt natuurlijk niet", aldus Hassan. Hij vermoedt dat het bedrag 5,50 euro of misschien 10 euro had moeten zijn.

De slager heeft geen idee meer welke klant hij het hoge bedrag heeft laten afrekenen. Vooralsnog heeft niemand zich bij hem gemeld. Vandaar dat hij het nu op deze manier probeert. "Ik wil het geld heel graag teruggeven", aldus Hassan.

💬 Wil je niets missen uit Amsterdam?

Tikfout gezien? Laat het ons weten via [email protected]