Ga naar Content

Telstar-aanvoerder Korpershoek verkoopt eigen luchtje: "Ik geef 'm ook aan mijn eigen vader"

VELSEN-ZUID - De verkoop van de nieuwe geurlijn van Telstar loopt als een speer. In de voorverkoop werden er online al meer dan 150 flesjes van 'Frankie Number Six' aan de man gebracht. De laatste 96 flesjes werden vanmiddag in het stadion persoonlijk door Frank Korpershoek verkocht.

Foto: NH Sport/Rob Wanst

De nieuwe geur is een mix van voetbalzweet, zeewind vers gebrouwen staal en uiteraard vis. Telstar verdient met de verkoop van de eau de toilette bijna 7500 euro. Inkomsten die de club goed kan gebruiken. Online hebben Telstar-fans uit het gehele land besteld: "We hebben bestellingen vanuit Groningen en Friesland maar ook vanuit Brabant, Limburg en Zeeland. Dit is een wereldwijd succes", knipoogt algemeen directeur Pieter de Waard, initiatiefnemer van de geurlijn.

Om deze inhoud te kunnen zien, moet je cookies accepteren.

Frank Korpershoek is zeer tevreden met de geur. "Hij is fris, mannelijk en zeker niet te sterk. Ik ga hem zeker ook aan mijn eigen vader geven."

Telstar heeft de geurlijn in eigen beheer uitbebracht. De afgelopen week werden de flesjes hoogstpersoonlijk door De Waard gevuld en ingepakt. Als alle flesjes verkocht zijn, komt er zo goed als zeker een vervolg op de geurlijn 'Frankie Number Six'.

Lees ook