Ga naar Content
Noord-Holland

Amsterdamse slager Abdelaziz heeft klant gevonden die 90 euro te veel pinde: "Ik ben heel blij"

17 januari 2018, 15.00 uur · Aangepast 17 januari 2018, 15.17 uur
Door: · Foto: AT5

AMSTERDAM (AT5) Goed nieuws voor de Amsterdamse slager Abdelaziz Oubassou. Na een zoektocht van maanden heeft hij de klant gevonden die hij per ongeluk 90 euro te veel liet pinnen bij de winkel aan de Jan Pieter Heijestraat.

"We hebben haar gevonden via AT5! De bank heeft me na de uitzending opnieuw gebeld om te helpen." Degene die veel te veel had betaald in de slagerij was een vaste klant van Abdelaziz. "Ze komt hier af en toe voor een kippetje, beetje olijven, je weet toch", zegt de stralende Abdelaziz. "Ik ben blij dat ze geweest is."

De vrouw ontving bij het weerzien de 90 euro en Abdelaziz kreeg een bloemetje. "Als je geen goed mens bent, heb je een probleem bij God. Daarom wilde ik dit oplossen. Nu is het allemaal opgelost. Ik ben heel blij."

Lees ook: Amsterdamse slager is al maanden op zoek naar klant die 90 euro te veel betaalde

Op 20 november 2017 vond de verkeerde transactie plaats. Abdelaziz gaf aan niet meer te kunnen slapen door het voorval: "Jouw geld is jouw geld, mijn geld is mijn geld."