Ziggo niet van plan trouwe klanten alsnog te laten profiteren

DEN HELDER - Ziggo is niet van plan trouwe klanten, zoals Paula Coens uit Enkhuizen, te laten profiteren van één van hun voordeeltjes. Die voordeeltjes zijn er alleen om nieuwe klanten te lokken en zijn niet bedoeld om mensen te belonen die sinds jaar en dag klant zijn.

Ook de vele honderden reacties op de vorige reportages van de NH Ombudsman waren niet genoeg om Ziggo op andere gedachten te brengen. We werden opnieuw afgescheept met een dooddoener als reactie: "Jouw feedback is intern gedeeld en deze nemen wij zeker mee in de totstandkoming van nieuwe aanbiedingen in de nabije toekomst."

Lees ook: NH Ombudsman: Trouwe Ziggo-klanten niet beloond: "Gewoon opzeggen, dat helpt"

Dreigen met opzeggen is, als we alle mensen die gemaild hebben mogen geloven, de enige manier om bij Ziggo iets gedaan te krijgen. NH Ombudsman hoopt dat Ziggo tot inkeer komt en het niet zover laat komen.

Ander nieuws NH Ombudsman
Toch is er ook goed nieuws te melden vanuit de NH Ombudsman. Martin Bersee uit Den Helder, die al zo lang last heeft van een hoge grondwaterstand, krijgt eindelijk hulp van de gemeente. 

Na jarenlang door de gemeente van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, is er hulp op komst. Binnenkort worden er drainagebuizen achter zijn huis aangelegd. Die buizen moeten zijn problemen, en die van de hele buurt, gaan oplossen. Martin is dolblij: "Dankzij de ombudsman gaat er eindelijk wat gebeuren en krijg ik ook een sorry-briefje." 

Meer over dit onderwerp:
Noordkop & Texel nieuws reportages
Deel dit artikel:

Reageren

Recent nieuws