Ga naar Content

NH Ombudsman: Trouwe Ziggo-klanten niet beloond

ENKHUIZEN Paula Coens uit Enkhuizen is teleurgesteld in Ziggo. De provider weigert haar te laten meeprofiteren van een leuke aanbieding, terwijl ze al 25 jaar trouwe klant is van het bedrijf en zijn voorloper.

Paula heeft een man en twee opgroeiende zoons. Als ze allemaal tegelijk op de computer zitten - wat vaak gebeurt - klaagt iedereen over de internetsnelheid. Daarom wil het gezin Coens hun alles-in-1-pakket graag opwaarderen van 40 Mb/s naar 200 Mb/s.

Daar loopt nu bij Ziggo een leuke aanbieding van, waar Paula natuurlijk graag gebruik van wil maken. Het lijkt een win-win-situatie: Paula een voordeeltje en Ziggo een klant waar ze meer aan gaan verdienen. Enthousiast belde Paula dus met haar provider, maar die reageerde niet zoals verwacht.

 Alleen nieuwe klanten
"We konden het volgens Ziggo niet krijgen, omdat de aanbieding alleen voor nieuwe klanten was. En dat terwijl wij al 25 jaar trouwe klant zijn." Paula begreep er niets van, want andere bedrijven laten trouwe klanten wel meeprofiteren.

"Bovendien staat het op de site niet duidelijk aangegeven", klaagt Paula. "Als het niet voor trouwe klanten bedoeld is, moet het ook in beeld verschijnen. En dat gebeurt niet."

Ook NH Ombudsman kreeg hetzelfde negatieve antwoord van Ziggo. Maar wij begrijpen de verontwaardiging van Paula Coens heel goed en roepen daarom iedereen met dezelfde klacht op, zich te melden via [email protected]

Foto: