Bewoners 't Zand elders opgevangen na brand

'T ZAND - Bewoners van acht woningen in 't Zand hebben de nacht elders doorgebracht omdat door een brand in een garagebedrijf asbest was vrijgekomen.

Een woordvoerder van de veiligheidsregio laat weten dat een deel van de asbest is opgeruimd. De plekken waar nog asbest ligt, zijn afgezet. In de loop van de dag wordt bekeken hoe dit wordt opgeruimd en of de bewoners terug naar huis kunnen.

Lees ook: Asbest vrijgekomen bij zeer grote garagebrand 't Zand

De brand ontstond gisteren rond 20.00 uur in een garage, waar ook een tankstation bij zit. Vier appartementen boven de garage zijn verloren gegaan. De woning erachter heeft rook-, roet- en waterschade.

Er zijn geen slachtoffers gevallen. De brandstofpompen van het tankstation naast de garage werden preventief gekoeld en bleven gespaard.

Meer over dit onderwerp:
't zand brand
Deel dit artikel:

Reageren

Recent nieuws